• Webshop: Kan ik mijn bestelling nog annuleren na betaling?
  • Welke betaalmethoden aanvaarden jullie?
  • Produceren jullie ook glutenvrije bieren?
  • Werken jullie als brouwerij mee aan een duurzaam klimaat?
  • Kan ik na mijn bezoek enkele flesjes bier kopen?
  • Kan ik bier kopen via een online webshop? Zo ja, naar welke landen verzenden jullie?
  • Nog vragen?
  • Vragen omtrent de verzending & retournering
  • Hoeveel bedragen de verzendkosten ?
  • Wanneer zal mijn pakje verzonden worden?
  • Wat als mijn pakje niet arriveert?
  • Kan ik mijn aankoop ruilen of retourneren?
  • Webshop: Is het veilig om met mijn kredietkaart te betalen?
  • Webshop: Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen na betaling. Wat nu?
  • Organiseren jullie ook privé rondleidingen?
  • Tot hoeveel dagen/weken voor de boeking kan ik mijn reservatie annuleren opdat ik geen administratieve kosten moet betalen?
  • Is er mogelijkheid tot gratis wifi?
  • Hoe lang duurt de rondleiding en waar wordt mijn degustatie geserveerd?
  • Mogen honden mee op rondleiding en zijn ze toegelaten in de brasserie?
  • Is de brouwerij toegankelijk voor personen met een rolstoel?
  • Is het belangrijk om mijn tijdstip van reservatie aan te houden?
  • Is er mogelijkheid tot het volgen van een rondleiding in een andere taal dan de standaardtalen Nederlands, Frans en Engels?
  • Wat is de prijs voor een brouwerijbezoek en degustatie voor kinderen?
  • Gaan kinderen en volwassenen mee op dezelfde rondleiding?
  • Is er mogelijkheid tot het degusteren van een frisdrank in plaats van een Brugse Zot blond?
  • Is er mogelijkheid om als veganist bij de huisbrouwerij te eten?
  • Kan ik mijn degustatie bij de rondleiding veranderen van een blond bier naar een donker bier?
  • Wie kan ik het best raadplegen bij problemen met mijn reservatie?
  • Dient er een vergoeding betaald te worden wanneer het afgesproken aantal personen niet nagekomen wordt?
  • Waar kan ik mijn auto parkeren?
  • Hoe ziet een bezoek er uit?

查看一下